środa, 2 października 2013

Witajcie miłośnicy zdrowego gotowania!

W ramach krótkiego wstępu... Dzień dobry! :)

Tan blog poświęcę wyłącznie kulinarnym uciechom kuchennym, ale tylko tym zdrowym, apetycznych, kolorowych. Uwielbiam gotować i wreszcie postanowiłam zacząć i się dzielić i tą sferą.

Już niebawem znajdziecie tutaj przepisy na smaczne i szybkie śniadania, obiady, dania wegetariańskie, zdrowe przekąski na spotkania z przyjaciółmi. Mam nadzieję, że będzie to zarówno dla Was, jak i dla mnie inspirujące. Bo zawsze z ochotą czekam na Wasze uwagi, pomysły, sugestie.

Ponieważ nie jestem jeszcze zbyt zaprzyjaźniona z moim aparatem, nie spodziewajcie się tu cudownych zdjęć rodem z sielsko-anielskiej wsi, czy też paryskich kawiarni. Będzie po mojemu, bo i owszem jemy też oczami, ale smaki i zdrowe połączenia, poparte dawką ciekawostek dietetycznych. To jest klucz do kuchennego sukcesu! Ot co! :)

Zapraszam,
Agnieszka Płóciniak